Informasjon

Om bestillingen

Før du fullfører din bestilling

Vennligst dobbeltsjekk at adressen, gatenummeret, telefonnummeret og e-posten din er korrekte før du fullfører bestillingen. Dersom e-postadressen er feil, vil du ikke motta ordrebekreftelse eller hentemelding via e-post. Vær oppmerksom på at vi ikke kan endre denne informasjonen etter at bestillingen er plassert.

Kan jeg avbestille eller endre min bestilling?

Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og derfor begynner vårt lager å behandle ordren umiddelbart etter bestillingen er lagt. Derfor er det ikke mulig å gjøre endringer eller avbestille en ordre etter at den er plassert.

Når vil bestillingen min bli sendt?

Du vil motta en e-post så snart pakken blir sendt fra vårt lager. Hvis du ikke har mottatt bekreftelse innen rimelig tid, kan det hende at e-posten har havnet i søppelpost eller spamfilteret ditt.

Hvor er min pakke?

Du kan følge pakken din ved å besøke my.postnord.no etter at du har mottatt bekreftelse om at pakken er sendt fra vårt lager. I tillegg vil du motta en Epost og SMS med sporingslenke.

Frakt og levering

Når blir min vare sendt?

Etter at ordren din er registrert, blir den sendt til vårt netthandelslager i påvente av pakking. Vårt lager streber etter å pakke ordren samme dag, og de fleste ordrene sendes ut innen 1-2 dager.

Så snart din ordre er sendt fra vårt lager, vil du motta en e-post med en sporingslenke som lar deg følge pakken din.

Hvordan blir min ordre sendt?

Forventet leveringstid er normalt 2-5 virkedager.

Leveringsalternativer:

Henting på utleveringssted – Postnord: Du vil motta pakken din 2-5 dager etter at den er sendt fra oss. I kassen kan du selv velge utleveringssted, og du vil få en SMS når pakken din er klar for henting. Vennligst ta med legitimasjon og hentekode når du henter pakken. Du kan også tilpasse leveringen din på my.postnord.no.

Hva skjer hvis jeg ikke henter varen min?

Pakken vil være tilgjengelig på ditt valgte utleveringssted i 8 dager før den blir returnert til oss. Vi ber deg derfor om å hente ordren din så snart som mulig. Hvis du vet på forhånd at du ikke vil kunne hente pakken din i tide, kan du gå til my.postnord.no og forlenge oppbevaringstiden på utleveringsstedet. Hvis du likevel ikke rekker å hente pakken, vil vi trekke fra 99 kr når vi mottar pakken i retur, og refundere resten av beløpet til deg. Dette beløpet dekker returfrakt og administrasjonskostnader. Hvis du ønsker å få produktene sendt på nytt, må du legge inn en ny bestilling.

Pakkesporing

Bestillingen din sendes normalt i løpet av 1-2 virkedager avhengig av bestillingstidspunkt og sesong. Leveringstiden er 2-5 dager avhengig av hvor i landet du bor.

Du kan velge å få tilsendt pakke med Postnord eller Helthjem og du kan enkelt spore og se hvor din pakke befinner seg på my.postnord.no eller send en epost med ditt ordrenummer til [email protected]

Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne ta kontakt med oss
på e-post: [email protected]. Vi ser frem til å hjelpe deg!

Kontakt oss